Mòdul 3.
Els professionals de la formació: perfils i competències professionals dels actors de la formació.
En aquest tercer mòdul, en el qual vull recalcar la satisfacció que m’ha aportat la realització del treball pràctic sobre la pròpia intervenció. Donat que ha estat un treball que he pogut fer amb una companya de feina, la qual cosa ha estat enriquidora i a més ha estat una tasca contextualitzada en una activitat que hem anat desenvolupant al llarg de present curs. D’aquestes primeres línies vull reflexionar sobre la necessitat de tenir una necessària experiència amb la pràctica docent i la pràctica a l’aula, a l’hora de parlar de dels perfils i competències professionals dels actors de la formació. Es veritat que a nivell teòric pot haver-hi moltes ponències que facin un plantejament de caire general sobre aquests aspectes, però quan parlam precisament dels actors i per tant dels protagonistes, és necessari conèixer en primera persona quina és la història, el guió, la importància de l’escenari, s’hi ha hagut capítols anteriors que incideixen sobre allò que stà pssant en aquell moment als personatges de la pròpia història. En definitiva la majoria de les ponències varen fer una exposició correcta a nivell general, no obstant i també condicionades pel temps que tenien, m’agradaria haguessin contextualitzat més amb la nostra realitat i a partir de situacions o simulacions més properes. Ara què es parla tant de competències, perfils professionals... crec que hi tenen molt a dir els propis actors. Cal fer una tasca d’investigació de camp, de recollida d’informació a la qual els actors sien a la vegada protagonistes d’aquesta història.
Els professionals de la formació: perfils i competències professionals dels actors de la formació.
En aquest tercer mòdul, en el qual vull recalcar la satisfacció que m’ha aportat la realització del treball pràctic sobre la pròpia intervenció. Donat que ha estat un treball que he pogut fer amb una companya de feina, la qual cosa ha estat enriquidora i a més ha estat una tasca contextualitzada en una activitat que hem anat desenvolupant al llarg de present curs. D’aquestes primeres línies vull reflexionar sobre la necessitat de tenir una necessària experiència amb la pràctica docent i la pràctica a l’aula, a l’hora de parlar de dels perfils i competències professionals dels actors de la formació. Es veritat que a nivell teòric pot haver-hi moltes ponències que facin un plantejament de caire general sobre aquests aspectes, però quan parlam precisament dels actors i per tant dels protagonistes, és necessari conèixer en primera persona quina és la història, el guió, la importància de l’escenari, s’hi ha hagut capítols anteriors que incideixen sobre allò que stà pssant en aquell moment als personatges de la pròpia història. En definitiva la majoria de les ponències varen fer una exposició correcta a nivell general, no obstant i també condicionades pel temps que tenien, m’agradaria haguessin contextualitzat més amb la nostra realitat i a partir de situacions o simulacions més properes. Ara què es parla tant de competències, perfils professionals... crec que hi tenen molt a dir els propis actors. Cal fer una tasca d’investigació de camp, de recollida d’informació a la qual els actors sien a la vegada protagonistes d’aquesta història.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada